woerden vianen

9 juli 2015

Zo zijn zo een paar dagen onder w eg woensdag dag veel regen heel veel tegen wind het was zwaar zo 40 km tegen wind maandag was een mooie dag  geslapen in een hotel in nijmegen  dinsdag ook een lekkere fietsdag inonze super tent geslapen in well camping het leuke meer woensdag regen en nog eens regen geen hotel gevonden dus in de tent  langs de  maas op een camping super leuk nu zijn we de grens over en zitten in Orsbeck zo 20 km voor bij roermond in een hotel lekker gegeten  morgen weer om ongeveer half negen fietsen

1. LyCo:
    9 juli 2015
    Het lieverds, ondanks het slechte weer wel al behoorlijk op weg zeg. Er komen nu weer 'n paar droge dagen aan, lekkerder xxx
  2. Kees en Truus spierenburg:
    9 juli 2015
    wij zullen duimen voor mooi weer
  3. Anouk:
    9 juli 2015
    Goed bezig!!! Ga zo door!! Dikke kus van ons allemaal....
  4. Huub en Wil:
    9 juli 2015
    So far so good. Als jullie zo doorgaan zijn jullie zo aan de andere kant van de bergen. Maar geniet ze onderweg.
  5. Jan en Ina Mandemaker:
    9 juli 2015
    Welterusten!en morgen gezond weer op de pedalen!Succes
  6. Marc:
    9 juli 2015
    Dat gaat lekker hopen op veel genieten
  7. Lia:
    9 juli 2015
    Fijn dat het goed gaat!!! Er is mooi weer op komst dus dat is lekker. Nou slaap lekker straks en lekker fietsen morgen. Dikke kussen van ons xxx
  8. Hans:
    9 juli 2015
    goed je best gedaan morgen wordt het weer beter.
    fiets ze morgen .
  9. Anja:
    10 juli 2015
    Jammer van die regen hoor, wij waren afgelopen weekend ook bij het Leukemeer maar waren nat van de hitte. 36 graden het was zelfs te heet op de motor.
    Maarrrr Hollands zomerweer is op komst, een lekkere 22 graden.
    Geniet ervan xx van ons
  10. Helma van elk:
    10 juli 2015
    Jullie gaan hartstikke goed! Blijf genieten.
  11. Fam. Verhagen:
    10 juli 2015
    Wat gaat het goed! We duimen voor beter weer!
    Veel plezier, geniet vooral!

xxx van Peter, Lianne, Jari en Noud
  12. Tonie:
    10 juli 2015
    hooi arie en anneke hier allesgoed wat gaat het goed en al een eind op weg leuk al die berichten veel plezier
  13. Janvenekamp:
    10 juli 2015
    Arie en Anneke jammer van de regen maar na regen komt zonneschijn .Nog veel fiets plezier groet Jan.