a+a zijn nu ln böppard aan de rijn

Hallo allemaal

Wat is het leuk om zo te fietsen  zijn van well limburg naar  gravenhof  55km door weer en wind en regen er bij nou het was wat minder   gravenhof onze tent op gezet  in de avond lekker gegeten in de rozentuin de volgendedag  door een mooie om geving  naar duitse grens weg kwijt een aardige mevrouw fietste een stukje met ons mee   toen in het plaatsje onsbeck in hotel post lekker geslapen en gegeten het ondbijd was ook lekker kregen broodjes mee en twee appels voor onderweg lieve mensen  weer op defiets na 58km  echtersee op de camping  stonden nog 6 tenten en gaan allemaal de zelf de kant op dus erg gezellig .   Zaterdag de zevendedag mooi weer  97 km  wilde we graag na een camping aan de rijn  het plaatsje  remagen  want zondog nemen we een rustdag  maar onderweg een weg van 11% nou het was al pittig toen nog 4km van 2 tot 4% nou dat was het dag je wel maaar zondag een rust dag het was zeker een rust dag met in de middag alleen maar regen e n nu in boppart op de camping aan de rijn  en je kom altijd leuke mensen tegen maar van daag zeker het zijn  ruud en ria de kinderen  gr a+a

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan en Rosa d H:
    13 juli 2015
    Wat een geweldig verhaal, jullie maken heel wat mee en komen dan ook zomaar bekenden tegen. Veel succes verder en nog vele kilometers fiets plezier.

Gr. Rosa en Jan
  2. Yvon:
    13 juli 2015
    Wat goed en wat boffen jullie met de mensen die jullie tegenkomen!! Klaae wat jullie doen.
  3. Ruud & Ria:
    13 juli 2015
    Hoi Anneke en Arie,leuk dat jullie op die camping staan, prachtig daar aan de Rijn! Succes met de komende kilometers en de groetjes aan onze kids!
  4. Conny en Dennis:
    Hoi Arie en Anneke,
    Klinkt super....veel plezier nog!
  5. Jan en Ina Mandemaker:
    13 juli 2015
    Mooie plaats Boppard!zijn wij heel veel langs gevaren!
    Succes!met de volgende etappe!
    Rudersheim een plekje boven het gebergte tegenover Bingen is ook heel gezellig!Succes en groetjes
  6. Ferry & Daniëlle:
    13 juli 2015
    Wat een leuk verhaal weer om te lezen! Fijn dat het zo lekker gaat en jullie zoveel gezellige mensen ontmoeten. Veel succes en plezier met het vervolg!
  7. Tonie:
    13 juli 2015
    hoi arie en anneke wat een belevenis en wat leuk om zo veel leuke mensen te ontmoeten jullie genieten en wij genieten mee door het leuke verhaal en wachten op het volgende verhaal groetjes vantonie
  8. Fam. Verhagen:
    Hallo opa en oma!
    Wat een leuk verhaal en al lekker op weg. En natuurlijk komen jullie ook bekenden tegen :-)
    Dikke knuffels van jullie kleinzoons
  9. Lia:
    13 juli 2015
    Hoi Arie en Anneke, wat hebben jullie al veel meegemaakt en het gaatbest goed zeg! Al best een eind op weg! Boppard is erg leuke wij waren daar in de buurt met de motor in rudensheim! Het is daar erg mooi jullie fietsen zeker langs de Rijn. Nou veel plezier nog dikke knuffels van ons wil(Lia)m
  10. Jolanda:
    14 juli 2015
    Wat leuk om zo te lezen waar jullie zijn en wat jullie beleven. heel veel plezier en hopelijk wordt het weer vanaf vandaag beter!
    groet, ook namens Agnes.
  11. Marian Baars:
    14 juli 2015
    Zo te horen gaat het prima en hebben jullie het naar jullie zin.
    Veel plezier nog en hopelijk iets beter weer voor jullie.
    groetjes Marian
  12. Rosalie:
    Hallo Anneke en Arie,
    Wat een mooie verhalen! Onderweg maak je de mooiste avonturen en mensen mee.
    Pittig hoor 11%, de wijn? of de weg?!
    Groetjes, Rosalie
  13. Mieke:
    14 juli 2015
    Jullie zijn echt wat je noemt een dapper stel. Leuk om jullie verslag te lezen. Goede reis verder en we kijken weer uit naar jullie volgende story.
  14. Helma van elk:
    14 juli 2015
    Zo jullie zijn goed bezig! Maar zo te horen ook veel plezier en dat is belangrijk.
    Weet zeker dat jullie nog heel wat mee gaan meemaken voordat jullie in Rome zijn.LEUK JOH.
  15. Ada van Engelen:
    14 juli 2015
    Hoi,Arie en Anneke leuk verslag nog veel veilige kilometers,
    en hopelijk wat beter weer, hier is alles lekker rustig groetjes Ton en Ada
  16. Daniëlle, Roland, Sanne & Stijn:
    14 juli 2015
    Het was even twee keer kijken, maar jullie waren het toch echt zelf :-). Goede reis verder en geniet er van!
  17. Anja:
    14 juli 2015
    11% omhoog pas!!!! Heb ik ook eens gedaan hoor, een makkie....Oké ik was wel met de auto. Dus wat mij betreft hebben jullie die gele trui al verdient.
    Succes met de volgende klim
  18. Astrid en Nico:
    15 juli 2015
    Wij vinden het leuk om jullie reis verhaal te kunnen volgen.
    fijn dat alles goed gaat ondanks het wat minder weer. Maar er komen betere tijden de komende dagen.
    Arie en Anneke geniet van de reis
    groetjes Astrid en Nico