Boppart naar worms in 3 dagen

16 juli 2015

IN BOPPART  vertrokken mooie fiets tocht Arie zijn fiets liep aan kraken maar niets te vinden dan maar door gaan op de camping  Bacharach aan de Rijn zo nu even naar de fietse maker Maar die was dicht volgende morgen 9uur was die weer open het waren de kogeltjes in het wiel hij kon ons niet helpen nou dan maar gewoon door fietsen zo   20 km verder een fietse maker en die heeft een nieuw wiel er in gezet we zijn er blij mee geen gekraak en een stevig wiel hotel geslapen in nieder.olm  van buiten zag het er niet uit maar van binnen super leuk en alles nieuw de volgende morgen naar worms het was heeeeet zwaar  verdwaalt in de wijn velden en koren velden  heuvel op voor ons bergen  maar het is allemaal goed gekomen  met 37 gr was het toch weer mooi gr a en a

1. Nico en gerda:
    16 juli 2015
    Hoi gekkies. Ik vind het heel knap hoor, want sommige dagen leggen jullie toch aardig veel kilometers af. En moeten dan ook nog een tent opzetten. Jullie hebben ook nog wel veel kilometers vorige de boeg. Dus hou vol. Groetjes Gerda Jansen
  2. Huub en Wil:
    17 juli 2015
    Nou An en Arie, het lijkt de Tour wel. Af en toe afzien, dat hoort er ook bij, zeggen we maar. Toch blijven genieten en rustig doorgaan, dan komen jullie er vanzelf...
    Grtjes. Wil en Huub.
  3. Helma van elk:
    17 juli 2015
    Ja joh, ook dat hoort er allemaal bij. Jullie kunnen daar goed mee omgaan. Dit zijn de verhalen die er ook bij horen.
    Maar.....alles komt weer goed! Succes en tot jullie volgende verhaal, groetjes Gerrit en Helma.
  4. Kees en Truus spierenburg:
    17 juli 2015
    wij zijn super trots op jullie, knappe prestatie en blijven genieten he, we kijken uit naar jullie verhaal
  5. LyCo:
    17 juli 2015
    Echt super knap hoor, al die bergen trotseren. Lekker de tijd aan jezelf nemen dan kun je iedere hindernis aan. Kusssss
  6. Tonie:
    18 juli 2015
    dat was pech maar dat hoort er ook bij wat een tocht zo maar rustig door gaan en genieten ik ben trots op jullie groetjes zusie
  7. Janvenekamp:
    18 juli 2015
    Het is pech dat een kogellager stuk gaat maar jullie doen het goe nog veel mooi weer een geniet er van.
  8. Jan en angela weerelts:
    19 juli 2015
    Nou , verdwalen in de wijnvelden. Kan niet beter hi hi. Ik zou er mijn tent opzetten en gaan slapen met een flesje.
    Ik had ook tijdens mijn fietstocht een kraakje in mijn wiel en kon niet vinden wat het was. 3 dagen gezocht. Uiteindelijk bleek het de , te slappe spaken te zijn.
    Sterkte. doeg
  9. Ellie:
    25 juli 2015
    Wat een avontuur, nog veel kilometers voor de boeg maar dat redden jullie makkelijk!!!!