Judwigshafen dag 13 naarHolzgerlingen dag 15

19 juli 2015

Zo het was weer een hele toer  het was erg leuk geluncht waar we ook waren toen we van Basel naar huis fietste eindelijk bij de camping aan gekomen geen plaats ja een noot plekje schuin  heel schuin en allemaal gezellige jongeren dus op naar de volgende twee uur op en af  maar wel een camping aan een plas ( see) heerlijk een duik met de warmte was dat wel heeeeel lekker lekker voor Anneke een halve kippetje smorgens 7uur tent af gebroken en weer in de pendalen het is best wel pittig  maar wat is de omgeving mooi nou een hotel  om 15 uur in Pforzheim  dus lekker genieten lekker gegeten  biertje op smorgens  om  half negen fietsen weer die duitse bergen beklimmen maar wat is het mooi mooi uit zicht daar boven o ja van morgen begonnenwe met 10% en ook weer heel hard naar beneden stonden we weer voor het hotel we waren gelijk weer warm nu zondag in een hotel inholzgerlingen het (dorp) stad was wel twee hotels maar dicht waren daar om drie uur en in dit hotel om zes uur even tanden op elkaar en je ben er zo gr   A en A

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Andeklerk:
    19 juli 2015
    Wat een reis,spannend maar jullie genieten.bij ons is het ook fijn geweest op de boot.nog bedankt voor de verjaardagskaart.veel succes op jullie reis.
  2. Carla en Kees:
    20 juli 2015
    Zo, dappere dodoos. Al weer 13 dagen op pad. Wat gaat dat snel. Jullie zijn wel spieren aan het kweken zo te lezen. Veel plezier nog!
  3. Tonie:
    20 juli 2015
    geweldig dat jullie zo genieten groetrjes
  4. Janvenekamp:
    20 juli 2015
    10% klimmen lijkt veel op de tour de France respect voor dat klim vermogen. Groet Jan.
  5. Anja:
    21 juli 2015
    gelukkig gaan wij straks met de vakantie op de motor, hebben we geen last van die steile hellingen.
    RESPECT, doe je best, maar vooral....GENIET ERVAN!!!!!!