route

21 juli 2015 - Holzgerlingen, Duitsland

Jullie kunnen ons nu ook volgen op onze routekaart, klik op de kaart. ziet waar we zitten na ons laatste reisverslag.

We hebben nu even een foto toegevoegd van waar we waren bij ons laatste reisverslag zijn.

r A en A

1. LyCo:
    22 juli 2015
    Jeeeeeetje door die kaart besef je alleen nog maar meer hoe ver jullie al zijn. Waaaaaanzinnig
  2. Paula:
    Hoi Arie en Anneke, wat leuk om mee te lezen met jullie reis !!
    Jullie zijn al zo ver ondanks dit hete weer. Hou vol. Wij wachten op het volgende berichtje, (gezellig). X Jan en Paula
  3. Conny en Dennis:
    Dat schiet al aardig op
    Wat een kanjers zijn jullie! Leuk om al die verhalen te lezen!
    Geniet van de komende dagen en tot jullie nieuwe verslag.
  4. Tonie:
    22 juli 2015
    leuk om te zien wat jullie er al op hebben zitten als jullie zo door gaan hebben jullie geen twee maanden nodig heel veel succes tonie
  5. Arie en wanda:
    23 juli 2015
    Hou vol!!! Het gaat super. Leuk om alles te lezen. Groetjes, AWMN
  6. Nico Verbrugge:
    Wat super dat jullie al zo ver zijn. Ik ben vandaag naar Nijmegen geweest en moet jullie de groetjes van Nico doen. Nog een fijne fietstocht verder.
  7. Huub en Wil:
    25 juli 2015
    Arie, en natuurlijk jij ook An, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog fijne (fiets)dagen en jaren toegewenst.