Novafeltria naar Valico di Viamaggio

11 augustus 2015 - Novafeltria, Italië

Weer met goede moet op pad ,

Lang zaam  klimmen op die bergen ook hier   van 4% tot stukken van 9%  koffie met een broodje gegeten voor de  energie  want 5 uur alleen maar klimmen  het was wel heeeeeel zwaar maar wat een uit zicht zo geweldig op 200 meter op het hoogste punt gingen we eten spaghetti  dat hadden we wel nodig nog 200 meter 9% en we waren op de top 1050 meter maar nu naar beneden 17km naar beneden het was nog eng ook van die haarspeldbochten  wel eens boven  de 50km naar beneden wel een mooi uit zicht   nu op een camping  een hele mooie dus morgen weer fris op gr a+a

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. LyCo:
    11 augustus 2015
    Zooooo linke soep dat afdalen zeg en 50 km per uur...... das echt hard! Geniet nu maar weer lekker van de rust xxx
  2. Helma van elk:
    11 augustus 2015
    Doen jullie wel voorzichtig !!
    Niet overmoedig worden nu.
    Probeer nog te genieten.
  3. Ruud & Ria:
    11 augustus 2015
    Heftig hoor dat klimmen maar zeker ook dat dalen!!!
    Maar intussen wel in Italië en het einddoel komt in zicht!
    Succes met de komende kilometers....groet van ons 2
  4. Andeklerk:
    11 augustus 2015
    Ik heb al moeite met de hoge wal,knap hoor.veel succes .
  5. Lia:
    11 augustus 2015
    Jeetje wat is het heftig!!!! Maar wel erg mooi zien we op de foto's. Het is de moeite waard. Lekker slapen nu en morgen weer uitgerust op het fietsje.... liefs van ons wil(Lia)m en natuurlijk Zill
  6. Jan en Ina Mandemaker:
    12 augustus 2015
    Vindt het knap dat jullie zo bergje op en bergje af gaan!
    en genieten van het mooie uitzicht!
    Succes met de laatste loodjes
    Groeten Jan en Ina Mandemaker
    wijizijn met de ons bootje onderweg naar IJmuiden voor de Sail
  7. Tonie:
    13 augustus 2015
    goed hoor maar het einde komt in zicht geniet er maar van anja gaat vrijdag leuk dat jullie gebeld hebben nog veel plezier groetjes
  8. Janvenekamp:
    13 augustus 2015
    De ronde van italiie is toch al geweest of is dit oefenen voor de tour de France want 9% is wel heel stijl. Geniet er nog maar van en de groetten van de van. Beukers.