correzzeola naar Novafeltria

10 augustus 2015 - Novafeltria, Italië

Zo van het mooie oude Klooster  wat erg leuk  is. het is al warm 26 gr al  8uur op de fiets terug naar de route 7 km  terug   wat een water ga er bij ons in door de warmte,gegeten uit de zon onder een viaduct  uit de zon

De Rivier de Po over dan krijg je de Po vlakte dor niets  te zien erg saai en super warm 38gr geen wind  na 25 km op zoek naar een hotel pizza rest maar was gesloten een men vertelde  7 km verder is een B en B het was zo mooi daar we kwamen binnen  en een glas water kregen we gelijk en lekker gegeten en geslapen ontbijt cake en ander zoette dingen jammer geen broodje kaas . Maar bij het weg gaan twee t shirs van het bedrijf ben b  naar 50 km bij Cevia aan de adriatischezee 12 campings op een rij  nou lekker een paar dagen rust vrijdag aan gekomen maandag weer verder.het was lekker strand  lekker gegeten het was heerlijk.  Zo vroeg vertrokken voor acht uur op de fiets weer een mooie tocht  door de bergen die komen nu weer dus het is allemaal mooi een donkere lucht omweer regen in de verte maar het was zo bij ons in een cafitaria  koffie gedronken en geschuild na anderhalf uur wat minder regen  weer verder naar een hotel

1. Andeklerk:
    10 augustus 2015
    Wat een leuke verhalen.vooral het verschil in het weer,jullie maken het allemaal mee.nog veel fietsplezier.gr cas an.
  2. Mieke:
    10 augustus 2015
    Wat een hitte daar bij jullie en goed dat jullie het maar weer volhouden. Een dapper stel zijn jullie. Jullie zijn in ieder geval over de helft en kunnen aftellen. Sterkte voor de komende bergen.
  3. Yvon:
    11 augustus 2015
    Wat zien ju;;ie veel!! Prachtig.
  4. Tonie:
    11 augustus 2015
    weer een stuk verder foto.s gezien bij lia lekker aan het water genieten trots op jullie
  5. Ellie:
    11 augustus 2015
    Wat een avontuur!!!!! geweldig.!!!
  6. Huub en Wil:
    11 augustus 2015
    Hallo diehards, jullie moeten onderhand beenspieren als kabels hebben, na al dat geklim. Wat een geweldige prestatie! Anders als wij zagen vanmiddag. Zaten op een terrasje op een pleintje. De weg liep nogal behoorlijk af, procentje of 5... Zagen langzaam moeder omhoog komen fietsen, dat ging haar goed af. Je zou zeggen, daar hoort nog een wederhelft bij... en ja hoor na ongeveer 20, 30 meter kwam pa er achteraan. Sportief shirtje, te gekke fietsbroek en een buik a la Tony Eijk.. gezicht zo rood als een kreeft en een tempo als een slak, hij viel nog net niet om! Een soort van surplace....Wij hielden ons hart vast! Ach dat zijn weer leuke dingen. Maar dat zal jullie niet overkomen, denkt ik zo.
    Op naar jullie volgende stop, wij volgen jullie.
    Grtjes Wil en Huub.
  7. Anja:
    11 augustus 2015
    Super hoor, Wat een prestatie. Zeker met die hitte.
    Wij gaan vrijdag lekker op vakantie.
    Ook met de fiets, naar Frankrijk en Duitsland.
    Maar Ja gelukkig hebben wij hebben minder tijd dus nemen wij maar de motorfiets. geniet er van.
    Groetjes Anja en Kraai