laatste

20 augustus 2015 - Rome, Italië

Zo wij vonden Rome een wereld stad wat mooi allemaal super na 5 dagen wilde we weer op naar de  terug reis  Dinsdag met de trein naar Bologna om daar een verder de trein te boeken dat lukte niet in rome lastig de fietsen .nou een hotel maar eerst naar een tickert voor de volgende stap nou om half 8 smorgens met de trein mee naar bolzano daar moesten we het maar weer broberen en binnen 20 min gingen we naar München  en de avond een nacht trein Koblenz van morgen om tien over half 5 aan gekomen  het was nog zo donker om vijf uur ging de koffie  en broodjes zaak al open lekken ondbijt je gedaan nou toen maar besloten om niet te blijven en maar vast richting  huis te gaan zijn nu een dorpje voor bij Bonn dus over een dag of vier zijn we weer in woerden ieder een bedankt  voor de leuke  reactie s en lieve woorden heeeeeel veel groetjes A En A

1. Ruud & Ria:
    20 augustus 2015
    Wij wensen jullie een goede en veilige thuisreis toe!
  2. Helma van elk:
    Jullie gaan lekker
    !!!
    Laat wel even weten wanneer jullie Woerden binnen fietsen?
    Veel plezier nog in Duitsland.
    Groetjes Gerrit en Helma.
  3. Nico en gerda:
    20 augustus 2015
    Nou ik vind het echt een geweldige prestatie, maar zoals ik begrijp hadden jullie geen echt plan voor de terug reis. Het was denk ik allemaal spannend. Nou petje af hoor. Nog veel plezier.en een goede terug reis.
  4. Yvon:
    20 augustus 2015
    Missie voltooid!! Proficiat!!!. Nu weer Home Sweet Home...Voor julli nog een klein stukje. Tot gauw.
  5. Andeklerk:
    20 augustus 2015
    Fijne terugreis en geniet nog van die laatste dagen.gr cas an
  6. Ton en ada:
    20 augustus 2015
    Goede terugreis en wij horen de verhalen wel.
  7. Ton en ada:
    20 augustus 2015
    Goede terugreis en wij horen de verhalen wel.
  8. Paula:
    20 augustus 2015
    Goeie terug reis en bedankt voor de verhalen!
    Zo konden we mooi 'meefietsen'!!!
    XX Jan enPaula
  9. Huub en Wil:
    20 augustus 2015
    Stukje bij beetje weer op weg naar huis. Even doorbijten en jullie zijn wëer thuis.
    Groetjes Wil en Huub.
  10. LyCo:
    21 augustus 2015
    Goede reis nog terug en tot heeeeeeel snel x
  11. Tonie:
    21 augustus 2015
    nog een paar dagen genieten en wij zien jullie gauw groetjes
  12. Marià:
    22 augustus 2015
    Goed gedaan en welkom thuis. Kees en Maria
  13. Mieke:
    23 augustus 2015
    Jullie lusten er wel pap van.
    Dankjewel voor jullie leuke reisverslagen en behouden thuisvaart.
    Groetjes Mieke