Sansepolcro naar Assisi

13 augustus 2015 - Passo di Viamaggio, Italië

Zo lekker geslapen op caming bij paarde manege  geen paard gezien  lekker zwembad biertje 6€25   het eten was ook heerlijk  . Ondbijt na 2km met koffie de route op gepakt maar in ons benen zat de vermoeidheid  nog van de vorige dag we gingen weer klimmen en  5% 6% waren zwaar meer om hoog dan naar beneden warm zo 43 gr zij een buschauffeur  . Ondanks  dat liep alles zo als het moet wezen en de teller 93km

Weer een top Nederlandse  vrouw vertelde 15 aug Natalie  feest dag in italie  en het zal weer warm worden enwij nog heel wat bergen tegen  zouden  komen  nog 180 km te gaan besloten wij met de trein  te  gaan  het is zo warm  dus wij zijn in ROME

Blijven tot maandag of dinsdag

1. Paula:
    13 augustus 2015
    Wat goed !!!! Rome gehaald!!!! Lekker genieten nu. Respect voor jullie prestatie, gefeliciteerd . Gr. Jan en Paula
  2. Carla en Kees:
    gefeliciteerd
    Dat is snel gegaan. Nu lekker genieten.
  3. Mieke:
    13 augustus 2015
    Gefeliciteerd en fijn dat jullie er zijn. Nu genieten van Rome want het is een prachtige stad. Knuffel voor die twee dappere woerdenezen.
  4. Andeklerk:
    13 augustus 2015
    Van harte en nu genieten van Rome , veel plezier.
  5. Lia:
    13 augustus 2015
    Ooo.. Wat heerlijk in ROME!!!! Fijn dat jullie er zijn zeg dat is toch veel te warm nou geniet van Rome ik hoor graag hoe het daar is hij staat ook nog op mijn verlanglijstje doe de groeten aan de paus!!! Veel plezier daar en tot gauw. Dikke kus van ons liefs wil(Lia)m
  6. Tonie:
    13 augustus 2015
    geweldig gefeliciteerd nu gaan jullie eerst maar eens genieten van ROME nog heel veel plezier en tot gauw groetjes
  7. Huub en Wil:
    13 augustus 2015
    Wat een geweldige prestatie. Knap hoor, met die bergen en die hitte! Geniet van Rome, het is een prachtige stad.
    Grtjes Wil.
  8. Janvenekamp:
    13 augustus 2015
    Proficiat met het volbrengen van de monster tocht neem een borrel op goede af loop de rekening krijg ik wel.
  9. Yvon:
    13 augustus 2015
    Gefeliciteerd!!⌛️⌛️. Nu Rome ontdekken.!!
  10. Nico Verbrugge:
    13 augustus 2015
    Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Dit is waar jullie al die tijd naar toe hebben geleefd. Geniet van Rome en doe een schietgebedje voor iedereen bij de Paus.
  11. Fam. Verhagen:
    13 augustus 2015
    Jaaaaaaaaaa! Onze opa en oma zijn echt super stoer. Helemaal naar Rome gefietst! Wij zijn erg trots. Geniet van jullie prestatie! Gefeliciteerd!
    Dikke kussen Jari en Noud
  12. Ferry & Daniëlle:
    13 augustus 2015
    Yeah! Echt super knap van jullie! Gaaf zeg jullie doel is bereikt. Nu lekker genieten van al het moois in Rome!
  13. Jan en Rosa d H:
    13 augustus 2015
    Geweldig...................en gefeliciteerd namens ons.
    Wees trots op je zelf, Rome gehaald en dat op de fiets.
    Veel plezier verder in Rome.

Gr. Rosa en Jan (den Hartog)
  14. Carolien Steneker:
    Top
    Gefeliciteerd
    Xx
  15. Jan en Alie S.:
    13 augustus 2015
    Wat een prestatie, gefeliciteerd!! Geniet van Rome, groetjes van Jan en Alie.
  16. Marian Baars:
    13 augustus 2015
    Goed gedaan zeg! Jullie kunnen trots zijn op jullie zelf. Wat een prestatie met al die bergen en dat hete weer. Petje af hoor!!
    Nu maar genieten van Rome. Veel plezier!!
  17. Kees:
    14 augustus 2015
    Bestemming bereikt: leuk hoor!
    Is een hele reis geweest heb ik kunnen lezen. Geniet van Rome en we zien elkaar wel weer in de steeg ;-)
  18. Anja en Kraai:
    14 augustus 2015
    Gefeliciteerd !!! doe de paus de groeten van ons.
  19. Jolanda:
    14 augustus 2015
    Wat goed dat jullie er - nu al - zijn. Het was erg leuk om jullie reisverhalen te lezen. Ik vind dat jullie een beetje kort in Rome blijven of lijkt dat maar zo? Veel plezier daar en ook weer een goede reis naar Woerden en we zien elkaar vast binnenkort weer in de stad ;-)
  20. Helma van elk:
    14 augustus 2015
    Goed gedaan!!! Gefeliciteerd met het bereiken van jullie doel.ROME.
  21. Margret:
    Wow!! Gehaald! Diepe buiging voor jullie!! Geniet er maar van x
  22. Jan en Ina Mandemaker:
    14 augustus 2015
    Gefeliciteerd met de TOP prestatie!
    Geniet van Rome en een goede thuis reis
    Groetjes Jan en Ina Mandemaker
  23. Ellie:
    14 augustus 2015
    Gefeliciteerd hoor !!! jullie zijn KANJERS !!!! Neem er maar een lekker biertje op. Kijk uit voor zakkenrollers.
  24. Greet en Bert:
    14 augustus 2015
    Wij vinden het een grote prestatie van jullie die we niet nadoen. Heel veel plezier in Rome.
  25. Piet en Mariette:
    15 augustus 2015
    Geweldig dat jullie het gehaald hebben, bedankt voor de reisverhalen die de sfeer goed weergaven.
    Kijken al uit naar het reisverslag van de terugweg!
  26. Kees en Truus spierenburg:
    15 augustus 2015
    hoera in Rome, wat een ontzettende topprestatie!!!!!
    wij zijn zeker zeer trots op jullie en het was ook ontzettend
    leuk om jullie verhalen te lezen
  27. Ada van Engelen:
    17 augustus 2015
    Toppie en nu lekker Rome ontdekken en genieten,

Groetjes Ton en Ada
  28. Marià:
    Geweldig gefeliciteerd en nu genieten. Kees en Maria
  29. Hugo en Anneke:
    17 augustus 2015
    Leuk om meegereisd te zijn. Rome. Prachtige stad. Prachtige winkels. Heerlijke terrassen. Mooie mensen en veel cultuur. Dat wordt genieten. Misschien doe je ook nog leuke ideen op voor Maarn. Haast je niet, maar de bouw wacht. Hartelijke groet