woerden vianen

5 juli 2015

We zijn gezellig in vianen bij broer hans, wat gedronken en dan lekker uit eten met vrienen die tot Vianen hebben meegefietst. het was een mooie dag allemaal bedankt

1. Andeklerk:
    Goede reis. Gr cas an
  2. Carla en Kees:
    Veel succes!!!
  3. Janvenekamp:
    6 juli 2015
    Het was gezellig ook bij de tour kijken in Montfoort . nog een goede reis.
  4. Tonie:
    was een leuke dag nog veel plezier tot het volgen de bericht
  5. LyCo:
    6 juli 2015
    Wat een heeeeeeeeeerlijk begin van een super, gave reis. Veeeeeeeeel plezier X
  6. Nico Verbrugge:
    We hebben een super leuke dag gehad gisteren in Montfoort en daarna lekker eten in Vianen. Zijn met z'n allen weer veilig thuis gekomen. Broer Hans nog bedankt voor de gastvrijheid.
    Anneke en Arie een goede voortzetting van de reis en veel plezier.
  7. Simone Hament:
    6 juli 2015
    heel veel plezier en geniet van deze mooie reis!!!
  8. Ferry & Daniëlle:
    7 juli 2015
    Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen! Heel veel succes en plezier met jullie avontuur!!
  9. Marià:
    Wat geweldig dat jullie dit doen. We wensen jullie een hele goede reis.
  10. Marià:
    7 juli 2015
    Wat geweldig dat jullie dit doen. Een hele goede reis en geniet ervan.
  11. Mieke:
    Wat spannend, jullie zijn al vertrokken. Leuk om jullie te volgen. Goeie reis.