Welkom op mijn reisblog!

30 mei 2015

1. Greet en Bert:
    9 juni 2015
    Hoi Arie en Anneke
    Leuk dat jullie ons op deze manier laten meegenieten van jullie grote avontuur. We wensen jullie een hele goede reis en heel veel plezier.
    Groeten, Greet en Bert
  2. Jan en Janny:
    10 juni 2015
    Dag zus en zwager wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. geniet er van doen wij dus ook als wij lezen dat alles goed gaat. En jullie met veel plezier de tocht beleven doe voorzichtig tot over........???/ liefs xxx
  3. Lia:
    13 juni 2015
    We hebben ons aangemeld en zijn erg benieuwd naar jullie reiservaringen.
    Groeten van ons
  4. Andeklerk:
    14 juni 2015
    Zo komen we toch nog een keer in Rome( door jullie verhaal)
  5. Helma van elk:
    15 juni 2015
    Hoi hoi Arie en Anneke, bij mij ook gelukt met hulp van mijn zus!
    Ga jullie ook volgen op mijn manier. Veel plezier en succes!!!
  6. Ton en ada:
    15 juni 2015
    Veel succes met jullie uitdaging.
    Veel plezier
  7. Jolanda:
    15 juni 2015
    Heel veel succes met jullie fietstocht naar Rome. Leuk om jullie te volgen, we kijken uit naar de verhalen op de site.
  8. Jan en Ina Mandemaker:
    16 juni 2015
    We hebben jullie op onze laatste wintersport leren kennen.We vinden het een hele prestatie van jullie om naar Rome te fietsen en heel erg leuk om jullie te kunnen volgen Heel veel fietsplezier en geniet van de tocht!
  9. Nico Verbrugge:
    17 juni 2015
    Hoi Arie en Anneke

We zijn erg benieuwd naar jullie reis verhalen.
    We vinden het een erg leuk idee om jullie op deze manier te kunnen volgen op jullie tocht naar Rome.

Heel veel plezier en tot Horens

groetjes van ons
  10. Arie en wanda:
    18 juni 2015
    We wensen jullie een mooie reis en zijn benieuwd naar de eerste verhalen straks. Toi toi toi!!!
  11. Carla en Kees:
    24 juni 2015
    Leuk om jullie zo te volgen. Zet hem op toppers!!!
  12. Kees:
    4 juli 2015
    Heel veel plezier op jullie Tour de Rome!