van pfunds naar lavis

1 augustus 2015 - Lavis, Italië

Van het leuk hotel naar de bus 2uur later ging de fietsbus toen in het dorp koffie gedronken rond gewandeldt 20 min stonden we in nauders  de reschenpass op 1550 meter hoog ffffff  toen waren we in italie ha ha  langs een groot meer een kerk toren alleen boven water een heel dorp is daar verzonken in het water heel  mooie dorpjes   naar een camping in Mals stormde heel hard  volgende dag mooi fiets weer  langs appel boom gaarden het dorp Clurns is nog met een stadsmuur en mooi oud dorp bij Lars komt het mooie wit marmer van daan  het was weer heeeeeel mooi allemaal 20 km voor Bolzano zwart geslapen 20€  met in schrijven 30€  keus was snel beslist  volgende dag door een dal bergen  die waren massief  besloten tot Lavis  te gaan onderweg  om drie uur regen veel wind  nat in het hotel aan gekomen morgen richting Trento daar van daan gaan we richting Venetie  met ons is het allemaal nog goed  Anneke mis alleen de Kids (Arie ook wel hoor)  Groetjes A + A

1. Lia:
    1 augustus 2015
    Hoi A en A, wat leuk wij zijn daar in de buurt op vakantie geweest!! Dat meer met die kerk in het midden daar zijn we ook geweest! Het is erg mooi daar! Hebben daar op een camping gestaan met de caravan van Jos en Marina... Nou veel plezier nog en tot gauw.. Kusjes van ons.
  2. Yvon:
    1 augustus 2015
    A&A jullie gaan super!!
  3. Jan en Ina Mandemaker:
    super!Hoeveel km nog?
    Groetjes van ons uit Sneek
  4. Tonie:
    2 augustus 2015
    hooi arie en anneke hier alles goed snap het dat je de kleintjes mist het is nu hier ook mooi weer nog veel plezier en tot het volgende bericht groetjes
  5. Marià:
    Hoi
  6. Marià:
    Hallo kanjers wat gaan jullie goed. Vanuit Drenthe groetjes Kees en Maria
  7. Jolanda:
    3 augustus 2015
    Yes, jullie zijn al in Italië, goed hoor, ik heb echt bewondering voor jullie. En dat Anneke de kinderen en kleinkinderen mist dat begrijp ik heel goed! Succes verder! Erg leuk om jullie te volgen.
  8. Helma van elk:
    3 augustus 2015
    Wat fijn dat het bij jullie zo voorspoedig gaat, hoera voor wifi. Zo houden wij allemaal contact met elkaar en jullie toch ook een beetje met de kinderen en kleinkinderen . Oké, het is niet ideaal. Heb je Hangouts al geprobeerd? Succes en sterkte.
  9. Fam. Verhagen:
    Lieve opa en oma,
    Wat gaan jullie toch snel en super dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Wij missen jullie ook hoor
    Xxx Jari en Noud
  10. Fam. Verhagen:
    Lieve opa en oma.
    Wat gaan jullie toch snel en super dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Wij missen jullie ook hoor
    Xxx Jari en Noud
  11. Anja:
    4 augustus 2015
    en .... al een zere kont ?? knap hoor. Leuk om jullie te volgen. maar euhhhh missen jullie alleen de kleinkinderen. Zet hem op.
    Kijk even op http://www.detelegraaf.nl in de reiskrant stond dit weekend een verhaal over de stad Rome per fiets.
    xxx Anja en Kraai
  12. Ellie:
    5 augustus 2015
    Ik vind het helemaal top!!!! Het is snel gefietst hoor. Hebben jullie al in de gondel gezeten? Veel plezier.!!!!