van de Bodesee (Kresbron ) naar pfunds

29 juli 2015 - Kressbronn am Bodensee, Duitsland

Zo Donderdag aan gekomen aan de bodesee mooie fiets tocht niet van die bergen om tegen op te fietsen  lekker de tent  op gezet mooi weer blijven tot maandag  lekker rond gefietst naarLindau  zaterdag naar Friedrichshafen  het was erg mooi Zondag Arie jarig onbijten  inhet Restaurant  lekker aan de Bodesee gezeten  en gegeten  onder de bomen maandag  op de fiets natuurlijk naar Feldkirch 64 km en we zijn in Oostenrijk voor Voarlgebergte  de volgende dag dinsdag naar Bludenz gegaan en daar op de trein naar  Landeck  een pas was dicht het verkeer moest allemaal over  pas waar wij ook over moesten fietsen de keuze was gouw gemaakt  zo 60km in de trein is ook leuk  in Landeck geslapen en van daag  op gestaan met heel veel regen maar om 8 uur werd  het weer droog   lekker weer  veel bergjes 4% 6% het ging lekker tot drie uur  regen even schuilen  bij een boeren houdhok en na 15 min door gegaan naar Pfunds een moter hotel super leuk mooi uit zicht  iedereen  bedankt voor de felicitatie s van Arie en ben je toch gezellig jarig  gr A en A

1. Anja en Kraai:
    29 juli 2015
    Leuk hoor, klinkt allemaal heel gezellig.
    Volgens mij zijn jullie al op de helft. Gaat snel hhor.
    Veel plezier nog.
    Groetjes van ons
  2. Jan en Ina Mandemaker:
    29 juli 2015
    Hierbij nog Gefeliciteerd!Jullie fietsen daar in een mooie omgeving!Succes verder en hopen op een beetje mooier weer
    Groetjes en Succes@
  3. Carolien Steneker:
    Hoi Anneke en Arie

Nog van harte gefeliciteerd vanuit Hilversum
    jvolgens mij heb je/jullie een fijne dag gehad.
    leuk om te lezen waar jullie zijn.
    Succes verder
    Carolien en Jan
  4. Nico Verbrugge:
    29 juli 2015
    Nog van harte Arie, leuk om het in Oostenrijk te vieren. Mooie omgeving daar. Nog veel fiets plezier.
  5. Andeklerk:
    29 juli 2015
    Wat een achterlijke weersveranderingen he,de ene dag dood van de hitte andere dag regen je plat.maar het gaat jullie goed.gr cas an
  6. Lia:
    29 juli 2015
    Hoi Arie en Anneke, ik lees nu pas jullie verhaal wel grappig ik had jullie net op de app... Nou het gaat super en ook ff lekker met de trein toch? Nog veel plezier en mooi weer! Groetjes van ons allemaal uit Woerden
  7. Yvon:
    30 juli 2015
    Kanjers zijn jullie!! En te laat maar Arie van Harte Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!.
  8. Helma van elk:
    30 juli 2015
    Heel verstandig hoor om dat stuk de trein te nemen,! Je moet de gevaarlijke plekken zien te ontlopen. De trein is toch ook voor een stukje leuk. Succes met de komende bergen!!!
  9. LyCo:
    30 juli 2015
    Oeps, verjaardag van Arie vergeten maaaaaaar niet uit het hart hoor
    Blijf schrijven, super leuk om zo met jullie mee te reizen. Xxx
  10. Janvenekamp:
    30 juli 2015
    Is het geluk dat de bergpas af gesloten was. De treinreis is dan leuke op lossing. Maar jullie doen het goed nu al in Oostenrijk trap nog maar stevig door in het gebergte groet Jan
  11. Tonie:
    30 juli 2015
    heerlijk zoon stuk met de trein wat gaat het goed pietje bedankt jullie voor de kaart helemaal blij nog veel succes mis je vrijdags met de koffie maar doe dat nu maar met anneke groetjes
  12. Cees en Astrid:
    1 augustus 2015
    We zijn ook aangehaakt. Erg leuk om jullie stukjes te lezen. Hartelijk gefeliciteerd Arie met je verjaardag! Heel veel fietsplezier en een hele mooie reis. Groetjes Cees en Astrid (van de PIZ cursus).