lavis naar Correzzola

5 augustus 2015 - Trento, Italië

Zo lekker ondbijt en weer op weg  naar de trein in Trento 20 min je kon de trein bijna niet in smalle deuren bocht om 3treetjes om hoog met al die bagage het was echt voor de race fietsen we waren in caldonazzo  fiets recht op in de lift  dat ging ook maar net met mij  anneke.  bij na alles plat met fietsen zo naar de camping  geen plek maar de volgende camping ja hoor een plek 38€ maar het is niet anders  bij de buren een biertje gedronken kwart voor een naar bed was gezellig . OOOOOO ZEG ARIE TENT STOK GEBROKEN nou de volgende dag stokken willen kopen maar 25€  meer hadden we een nieuwe tent dus dat gedaan  o an weer een spaak er uit fietsmaker  geen spaak naar Bassano  een jonge gevraagd   uit eindelijk  zij hijkom ik fiets voor door steegjes over een plein nou we hadden het nooit gevonden voor 8 € een nieuwe spaak Arie zeg zo soort harri de vroege uit woerden  we konden weer verder op naar citladella mooie stad om ringd met stads muren even de weg kwijtgeraakt  drie rondjes gefiets allemuren gezien  onder weg  gegeten boertje  kwam er aan wide ons op de foto zetten en mij (anneke) onderde kiewie bomen nog meer foto s maken   maar dat is hem niet gelukt kreeg wel een roos een hotel gevonden in Martino  nou het was twee keer niks zonder zwemmen was het 20€ goed koper de kok was vrij dus een kaas plankje en koude pasta  de volgende dag af rekenen 167 € A U B ook nog een kakkerlak in de badkamer voor de zelfde  prijs  vandaag woensdag warm 37gr  koffie  gedronken bij een heel groot  visvijver  de lunch  onder de bomen uit de zon komen ze vragen of we water wilden  ja lekker kregen een fles twee flesjes limo nou leuk  lekker na  twee tellen komen ze met een bord warme rijst met bacon en suiker het was  lekker van twee gezusters  nog  maar net op een bord patat gebracht door een broer hoe kan je het bedenken zo lief nou uit zwaaien  verder om 4 uur naar een hotel gevonden het is een voormalig klooster super leuk een biertje en morgen weer vroeg op pad groetjes A+A

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carla en Kees:
    5 augustus 2015
    Ha, ha, wat een verhaal weer. Jullie maken van alles mee. Veel plezier nog verder!
  2. Andeklerk:
    5 augustus 2015
    Nou jullie maken wat mee zeg,maar wat een leuke mensen komen jullie tegen.nog veel fietsplezier.cas an.
  3. Paula:
    5 augustus 2015
    Jeetje wat een avonturen weer, en ook blij te lezen dat alles goed gaat. En wat schieten jullie al op!!! We kijken uit naar de volgende verhalen. Xx Jan en Paula
  4. Ferry & Daniëlle:
    5 augustus 2015
    Hoi Arie en Anneke, ontzettend leuk om jullie avontuur zo enigszins mee te beleven. Wat maken jullie veel mee! Fijn dat het jullie zo goed gaat. Volhouden en blijven genieten!!
  5. Mieke:
    5 augustus 2015
    Leuk wat jullie allemaal meemaken, soms zijn die Italianen afzetters en soms weer alleraardigst. raar volkje! Jullie schieten al aardig op. Sterkte voor de laatste etappes.
  6. Huub en Wil:
    5 augustus 2015
    Ha An en Arie, ik lees het al, een reisje naar Rome gaat niet over rozen. Wat een avonturen maken jullie mee. Ik hoop voor jullie, dat je voordat de reis begon de bank hebt laten springen... maar het eind komt langzaam in zicht, dus llekker doorgaan en blijven genieten. Zitten zelf nog even in de Bourgogne in Frankrijk. De heuvels die hier zijn fietsen we aardig relaxed op, wel met een motortje natuurlijk........
    Groet van Huub en Wil.
  7. LyCo:
    5 augustus 2015
    Volgens mij zag die boer jou wel zitten An hahaha. Het is zo te zien bij jullie ook lekker weer. GENIETTUUHHH XXX
  8. Margret:
    6 augustus 2015
    He hallo! Wat leuk om al die verhalen te lezen zeg! Wat maken jullie een boel leuke herinneringen zo! Geniet ervan! Groetjes Jan en Mar
  9. Tonie:
    6 augustus 2015
    hallo wat een verhaal maar jullie maken wel veel mee en straks leuk om op terug te kijken lekker arie rijs met suiker van daag 30 graden erg heet nog veel fiets plezier groetjes van mij
  10. Astrid en Nico:
    6 augustus 2015
    Hallo Anneke en Arie, Leuk zo jullie reis verhalen te lezen. Je maakt zo van alles mee zeg. ondanks de kleine hiaatjes gaat het goed en genieten jullie van de tocht. Leuk al die verschillenden plakjes en ontmoetingen met de bevolking van daar. Wij wensen nog heel veel plezier en zie jullie verhalen te gemoed

groetjes Nico en Astird
  11. Helma van elk:
    8 augustus 2015
    Jullie leren de Italianen wel in alle mogenlijken momenten kennen.
    Dat is het leuke van deze fiets tocht onderweg naar Rome, veel plezier nog!!!