dag 16 Holzgerlingen naar de bodesee dag 19 Krebbronn

25 juli 2015 - Illmensee, Duitsland

Zo  maandag vertrokken we  ik Anneke wat had ik er een zwaar hoofd in de zwaarste routen uit deel 1 van onse reisboekjes  nou eerst door het  natuurpark schonbuch alleen maar naar beneden en wat was het daar mooi eerst door een hek en aan het eind ook door een hek zo toen nog wat dopjes en het begon al een beetje te klimmen op een hele drukke weg vrachtwagens 6km lang  van  5% tot 7%  je kon ook met de trein maar het is gelukt het was wel hard trappen langs zaam voor uit eindelijk een camping  gevraagd aaneen meneer met dikke mechedec ja die wist het wel links rechts nou het zal wel maar halvewege kwam hij er weer aan wel 4 keer om te kijken of we goed gingen op de camping zat hij aan het bier en vertelde dat die hard had gewerkt en daar door een nieuwe auto kon kopen o nou wij een fiets  ha ha  nou tent op gezet leuke mensen  tegen gekomen volgende dag naar Sigmaringen aan de donau wilde gaan zwemmen maar er dreef heel veel poep toen maar een douch stad in geweest het was super heet  maar lekker gegeten toen naar de Illmensee  onder weg  keken waar we heen moesten stopte een man in een fietsrolstoel vroeg welke kant  we op moesten naar hausen nou daar woonde hij korte weg wel veel klimmen we waren er bijna vroeg of we koffie bij hem wilde drinken Arie ja gezellig nou waar komen we nu weer terecht  nou Timo is zijn naam dwarslaesing gekregen met de moter ongelijk  16 jaar geleden mooi huis  vrouw twee meisjes het was leuk mogen onze tent op zetten en mee eten maar dat hebben we niet gedaan uit gezwaaid en verder gegaan naar illmensee de see ( meer) was gewoon warm de eerste meter  volgende dag regen anderhalf uur gewacht bij de bakker  onbijten en naarde bodesee het is onderweg weer heel mooi en het is donderdag en we gaan maandag weer verder  lekker hier rond fietsen   Gr A +A

1. LyCo:
    25 juli 2015
    Wat TE GEK allemaal en wat n avontuur. Leuk dat mensen onderweg zo gastvrij en behulpzaam zijn zeg.
    Hier is het nu bar en boos kwa regen en wind maar vanaf woensdag krijgen we weer wat zon.
    Super leuk dat we jullie op n landkaart kunnen volgen want dan besef je pas wat n afstand jullie al afgelegd hebben. Nou, volhouden toppers en n dikke kus uit Woerden
  2. Tonie:
    25 juli 2015
    geweldig wat jullie allemaal mee maken wij genieten wel mee door de verhalen en wij zijn trots op jullie nog heel veel goede kilometers groetjes en een dikke kus
  3. Helma van elk:
    25 juli 2015
    Zo , wat een verhaal weer zeg!!
    Jullie maken wat mee. Stoer en erg leuk. Mooie zondag toegewenst.
  4. Andeklerk:
    25 juli 2015
    Wat een reis zeg.morgen een fijne dag op Arie,s verjaardag.nog vele veilige kilometers.gr cas an.
  5. Lia:
    25 juli 2015
    Wat leuk zeg wat maak je dan veel mee hè zo onderweg! Nou hier is het pet weer zitten met de deur dicht op de bank, veel regen en storm. William is de hele middag in de weer geweest met de brandweer stotmschade!!! Veel bomen omgewaaid. Nu zit hij met zijn beentjes omhoog voor de tv, ff uitrusten van de vierdaagse. Maar hij heeft het weer gehaald. Nou nog veel plezier daar dikke kussen van ons. wil(Lia)m
  6. Jan en Rosa d H:
    25 juli 2015
    Wat hebben jullie veel verrassende dingen beleefd de afgelopen dagen. Leuk om het allemaal mee te beleven.
    Ook namens ons proficiat met je verjaardag Arie.
    Groeten Jan en Rosa d H.
  7. Nico en gerda:
    25 juli 2015
    Wat gezellig allemaal he die mensen die jullie ontmoeten fantastisch. Vind het wel erg knap van jullie dat jullie nog geen stukje trein hebben genomen. ECHT KNAP. VEEL PLEZIER NOG. Groetjes
  8. Marià:
    26 juli 2015
    Hallo Arie en Anneke. Arie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid erbij. Wat een geweldige route rijden jullie. Heel veel goede kilometer s .
  9. Greet en Bert:
    26 juli 2015
    Hallo Arie en Anneke, Arie in de eerste plaats feliciteren we je van harte met je verjaardag en een hele fijne dag. Wat hebben jullie al een stuk afgelegd zeg. Leuk om zo te lezen over de mensen die jullie onderweg tegen komen. Nog een hele fijne tijd en een voorspoedige reis verder.
  10. Ruud & Ria:
    26 juli 2015
    Arie van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    We genieten erg van jullie verhalen, leuk dat jullie Danielle - Roland en de kinderen hebben ontmoet op de camping.
    We hopen dat jullie gisteren niet z'n storm hebben gehad als wij in Nederland.
    De ergste zomerstorm sinds jaren

Groetjes een fijne verjaardagsdag en een voorspoedige reis naar Rome.
  11. Tonie:
    26 juli 2015
    goede morgen arie en anneke arie gefeliciteerd met je verjaardag het is te ver om een dag te komen nog een fijne dag en genieten groetjes tot het volgende bericht
  12. Ada van Engelen:
    26 juli 2015
    Arie gefeliciteerd we nemen er een wijntje op ,leuk reisverslag, jullie maken wat mee ,nog veel fietsplezier groetjes Ton en Ada
  13. Jolanda:
    27 juli 2015
    Wat een avontuur en wat beleven jullie leuke dingen, je moet er natuurlijk wel voor open staan en dat doen jullie goed! Ik had niet gedacht dat het zo leuk was om jullie reisverslag te lezen.
    Succes verder en hopelijk hebben jullie beter weer dan wij ;-)
    Groetjes, ook van John en van Agnes.